?Should I go back

های گایز

داشتم فکر میکردم اینجا رو حذف کنم یا بزارم بمونه و فعالیت کنم فعلا؟

Click

اینجا میتونید بگید که ادامه بدیم یا نه و هر حرف دیگه ای که داشتید

ممنونم:>

 

پی‌نوشت: اگه بخوام فعالیت کنم سبکش قراره تقریبا متفاوت باشه

 

درباره تفاوت شیوه فعالیت باید بگم در زمینه های مختلف اجتماعی پست میزارم( از خودم قرار نیست در بیارم چیزی، ترجمه میکنم) و بعد نظرات و حرف ها و تجربیات شما رو هم اضافه میکنم. یه همچین حالتی~ حالا اگه قرار بر ادامه بود بیشتر توضیح میدم. و اگه میگید ادامه بدیم، منظور اینه که همراهی میکنید یا خیر.

 

۳ موافق ۰ مخالف

اما اولین چیزی که دیدم پروفت بود")زیادی زیباس-

:))))

خوبی سانبین*-*؟

خوبم ممنون

خودت خوبی؟

خوب بمونییییی

خوبم منم

:>

نظر سنجیه حق مطلب رو ادا نکرد خیلی ماست بود.

به این شکل: ادامه بدییییییممممممم.

:>>>>>

یه چیزی... وبت و پروفت کراش منه... همین

 

و اینکه... من تابع جمعم.. اما خوشحال میشم ادامه بدیی:″> (وی تلگرامش ریده است و پروکسی ها وصل نمیشوند و فیلتر شکن هم روی گوشی اش پاسخگو نیست، بدین دلیل میخواهد اینجا با سانبین در ارتباط باشد تا تلگرامش درست شود)

نطنیینکی:))))


:>>>>>>
(امیدوارم زودی درست یشننننننن، استقبال کردن از اسما*)

اینجارو پاک کنی کشتمت"-"

لبخند ملیح*

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان