Emotional Dependency(Answer)

لینک پست اصلی


جواب های چالش:

 

خب..من به یکی از دوستای بیانیم خیلی وابسته شدم .. مخصوصا از لحاظ عاطفی ... وقتی خوب نیست منم یکم احساس بدی دارم . من برای خوشحال بودن با اون موندم . و تاحدی هم خوشحالی رو کنارش تجربه کردم ولی خب... خوشحالی من خیلی هم طولانی مدت نبود ... بعد از چند وقت بهم گفت دوستم نداره .. و شاید از نظر احساسی واقعا فلج شدم .... سرد شدم.... احساس خوشحالیم دیگه مثل قبل نیست ..... دلم برای اونموقع تنگ شده ولی خب ... نمیشه برش گردوند . کاش متوجه میشد چیکار کرده .. از اون موقع رابطه هامون خیلی طولانی نیستن و فوری دعوا میشه بعدشون ....

***

تجربه‌ش کردم، شاید در آینده باز هم پیش بیاد، ولی میخوام تا جایی که میتونم جلوش رو بگیرم. تجربه کردنش دردناکه، با توجه به اینکه میدونستم اشتباهه و از دیگران هم راجب اشتباه بودنش میشنیدم، ولی شاید تا قبل از دیدن این پست فکر نمیکردم انقدر عمیق باشه. خوشحالم که فعلا تموم شده و الان حس نمیکنم از نظر احساسی وابسته‌ی کسی باشم. بعد از یه مدت تقریبا طولانی بالاخره حس رها شدن از دست این مشکل رو دارم و خیلی حس خوبیه :">

***

خواهرم به شدتتتتت به بابام وابستست یجوری که اگه بابام بره مسافرت خیلی بیتاب میشه ولی من اینجوری نیستم و خیلی اوقات باعث میشه فکر کنن من دوستشون ندارم

***

من واقعا وابستگی عاطفی ندارم و از همین هم دارم ضربه میخورم هم باعث میشه ضربه نخورم.. میگیری چی میگم؟

***

نمیدونم خوبه یا بد ولی پارتنرم کسی نیست که بشه بهش وابستگی عاطفی داشت.. پس عواطفم مستقله.

***

ولی من فکر میکنم وابستگی عاطفی تا حدودیش خوبه و لازمه...


+ بچه ها به احتمال زیاد بخوام پست جدید بزارم تا یک ساعت دیگه-حتی زودتر- 

اما نمیدونم موضوع صحبت آزاد بزارم؟ یا درباره تنهایی باشه؟

 

۲ موافق ۰ مخالف

تنهایی هم موضوع پر طرفداریه...

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان