No body, No crime

به پیشنهاد شما پستی درباره اعترافات داریم!

توضیح خاصی وجود نداره و مستقیم سراغ چالش می‌ریم؛ اعتراف‌تون می‌تونه در هر زمینه ای باشه. 

 

No Body, No Crime

 


اگه توی گوگل فرم اوکی نیستید جواب بدید می‌تونید به صورت خصوصی و ناشناس کامنت بدید و یا اگه مایل به راه دیگه ای هستید در میون بذارید؛ ممنونم.

همچنین اگر موضوع پیشنهادی دیگه ای داشتید لینک آخر پست قبلی قرار گرفته.

اگه دوست داشتید وب رو به بقیه هم معرفی کنید 3>

 

۶ موافق ۰ مخالف

احساس می‌کنم به متن پست و موضوع اعترافات باید بیشتر می‌پرداختم اما خوابم میاد بعدا میام یه چیزی می‌نویسم :0

چی بگیم اخه

هر چه دلت می‌خواهد.

عنوان رو خیلی دوست دارم

منم منم

این عنوانو که دیدم یاد یه جمله از Animal Farmـه جورج اورول افتادم.

«انسان خوب، انسان مرده است.»

=)))

کاش بیان قابلیت پین کردن کامنت رو اضافه کنه:0

اعتراف میکنم جدیدا حس میکنم مثل جیندا (ترجمه : بچ) ها شدم !

 

کامنت اول عالیهxDTT

 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان