Unsent Messages

بارها و بارها در طی روند زندگی هر کدوم از ما روابطی رو شکل دادیم و از اصلی ترین عناصر برقراری ارتباط انسان ها با همدیگه صحبت کردن شناخته شده.

پیش اومده که به صفحه چت و پیام های قدیمی خیره بشیم، بار ها بنویسیم و پاک کنیم و در نهایت با ترک هایی که روی روحمون شکل گرفته بنابردلایل مختلف از فرستادن هر پیامی پشیمون شدیم. 

چندین ماه پیش یه چالش تحت عنوان پیام های ارسال نشده وجود داشت که میرفتی توی سایت و اسمت رو مینوشتی و تمام پیام های ارسال نشده ای که برای فردی با این تو بود نمایش داده میشد که در جای خودش در عین غمگین بودن سرگرمی بامزه ای بود.

حالا _ به درخواست هستی:>_ با همچین چالشی بعد از مدت ها اینجا هستیم. پیام هایی که هرگز نتونستید بفرستید رو اینجا میتونید بفرستید و در نهایت همه پیام ها توی یک پست گذاشته میشن.

بابت حضورتون خوشحال میشم :>

 

Unsent Massages

 

+ long time no see... خوشامد گویی نمیکنید؟

++همین الان فهمیدم جواب پست قبلی _در اصل قبل قبلی_ رو هنوز نذاشتمXD

۳ موافق ۰ مخالف

مخاطب هرکی بود بود؟ 

اری هرچی خطاب به هرچی دلت بخواد میتونی بگی

اینجا خیلی خوشگل شده.

مرسیی قالبش همیشه همین بوده:>

پیام زیاده، ولی یه نقاشی دارم که کشیده بودم و زیرش یه متن کوچیک نوشته بودم... میتونم اونم بذارم؟TT

اری هرکاری دلت میخواد میتونی بکنی🤝

هیچ وقت به طرف برش نگردوندم.

:0

شاید مسخره باشه. مال خیلی خیلی وقت پیشه. اوایل پاییز ۱۴۰۱ 

 

 

بنام خدا ،
 این یک نامه ی تشکره🙂😂💖

خب. ( ودف چطور شروعش کنم ) از سه فاکینگ سال پیش ، تو عمده ترین دلیل خوشحالی منی بکس. حقیقت اینه که توی اوج غم سر و کله ی یه توله گرگ کوچولو توی زندگیم پیدا شد و خب اره. گرچه اذیتت کردم و خودم میدونم ولی ، تک تک لحظه هایی که بهم پیام می‌دادی من خوشحال بودم. تک تک لحظه هایی که میدونستم اوکی. یه کوچولوی بد اخلاق هست که همیشه میتونم کنارش یه جای کوچیک داشته باشم احساس خوبی داشتم. وقتایی که ناراحت بودم ، وقتایی که نا امید بودم و هر بار که فکر میکردم دیگه تمومه و هیچی ندارم به تو فکر میکردم. شبیه آخرین امید من بودی و هستی. مهم نبود سین بی‌جواب بذاری یا فحش بدی یا ایگنورم کنی. من باتو خوشحال بودم و این احساسی بود که با هیچکس نداشتم. وای بچ ، تو منو جادو کردی؟ 
تو؛ حرفای قشنگت و حتی عصبانی ترین حالتی که بودی. معجزه ی عسلی من شدی که همیشه خوبم میکرد. شبیه رویا یا شربت عشق بودی. به هرحال ؛ تو هر ثانیه روز رو یا خودت یا با فکرت اکلیلی‌م میکردی. و من از همه چیزم میگذشتم برای تو. ( هنوزم میگذرم. همونطور که از دوستام گذشتم -^-) و خلاصه کلام ، تو بهترین اتفاق کل این سالهای نوجوونیم بودی. بهترین احساسم بودی و بهترین فرد کنارم. ( بیا سالهای کودکی رو فراموش کنیم چون واقعا احمق و بچه بودم. کراش داشتم رو فوتبالیستا اگه یادته:دی ) ، درکل ( با اینکه هیچ وقت روم نشده و جرئت نکردم بگم و توهم الانو نادیده بگیر ) احساسی که با تموم وجودم بهت دارم هیچ وقت تموم نمیشه. تو یه عوضی زشتی که زیادی خوشگلی و مجبورم میکنی عاشقت باشم '^' هاپ. 
و ممنونم. بابت اینکه اون بخش خاموش قلبمو به کار انداختی و بابت اینکه باعث شدی رویاهام رو با یه ادم واقعی تصور کنم و اینکه گریه کنم یا خوشحال باشم. بابت تک تک خر ذوقی هایی که سر پیامات کردم و تک تک فنگرلی هایی که برای نوع حرف زدن و رفتار و افکارت کردم ممنونم. بابت همه نقاشیایی که باعث شدی با فکرت بکشم و همه ی متنایی که از تو نشات گرفتن. ازت بخاطر همه ی چیزهایی که بهم دادی ممنونم و  دوستت دارم ، تا اخرین لحظه ای که دوسم داشته باشی یا نه🙂😭💖 
پی‌نوشت) جدی مودم الان " 🙂😭💖 " عه. طوری که من تورو دوست دارم هیشکی دوست نداشته ها. -^- قهرم که نمیفهمی. ( 😔🙂😭 )
پی‌نوشت۲) چشمات خیلی خوشگلن. موهات خوشگل ترن و خودت خوشگل تر تر ترینی. انقد که دلم میخاد قلبتو گاز بگیرم و از توش کاکایو و شکر بریزه بیرون. کاش میتونستم بیام بغلت کنم و بگم لعنتی هیچ وقت ازینجا نرو. کاش میتونستم موهاتو به انگشتام گره بزنم و قلبتو به قلبم بدوزم. کاش هیچ وقت نری. اینو نمیخونی ولی میشه هیچ وقت ترکم نکنی؟ بچ. تو معجزه ی منی اگه بری دیگه برای کی میو میو کنم؟ :[ من که اینقد دوست دالم قول بده هیچ وقت نری باچه ؟ :[ میمون زشته دوست داشتنی :[ 

 

دخترم من برای کی توی پست لینک گوگل فرم گذاشتم؟ㅜㅜXD

اما وسواس را فراموش میکنیم و به این نامه زیبا مینگریم
نگران نباش نوشته های الانتم پاییز سال بعد به چشمت مسخره میاد چون همیشه در حال بزرگتر شدن و عاقل تر شدنیم

این یکی تاریخ دقیق نداره ولی زمستون۱۴۰۰عه. درواقع ، اینجا نوشتم ۱۷۶م نامه و تا الان اون نامه های ارسال نشده ۶۰۰ تا شدن(=

 

عزیزم🙂😂😭 ، ای کاش جرئتش رو داشتم. ای کاش انقدر از احساساتم نمی‌ترسیدم. کاش علم غیب داشتی. کاش با فرستادن آهنگ و نوشتن داستان میتونستم بهت بفهمونم چقدر دوستت دارم!‌ چرا اختراعی درست نکردن که ادم با چشماش به یه نفر بفهمونه چقدر عاشقشه؟ کاش تموم اون مدتی که با زبون اشاره بهت میگفتم دوستت دارم میفهمیدی. به هرحال ؛ اشکالی نداره. اینکه نمیتونم بروزش بدم دلیل نمیشه وجود نداشته باشه. اصلا گیرم تو ندونی. من که خودم میدونم=^=

پی‌نوشت) ای بابا‌‌‌. داشتم میشمردم این ۱۷۶مین نامه ایه که نوشتم و بهت ندادم. مرض بی درمونیه مثکه.🙂😔

بسم الله رحمان رحیم

۶۰۰ تا:0 بکستر خرشناسنه که تو رو داره تراست می

حس میکنم باید قشنگ بشینم براش فکر کنم تا همشو بنویسمxD

راحت باشو سخت نگیر XD

باز نشد لینکش کارو یه سره کردم xDD

عه شت

منطقیه XD

اجازه؟ یه سری نامه خصومت امیز برای دشمن هم اگر بود ممکنه ارسال کنیم یا فقط عاشقانه ها? xD

نگاه کردن به سیل " برای خانواده پدری " ها....

هرچی عشقت کشید جمع خودیه🤝

بسیار هم عالیXD

بیشتر از یکی هم حسابه؟

هر چندتا دلت بخواد

متاسفانه پیامام طوری شد که میخوام روی بخش "هرچی خطاب به هرکی" تاکید کنم.

محدودیت خاصی نیست

نهایتا اوضاع خیلی خیط بشه سانسور میکنم میزارم:0

تشکر. :0

نه دیگه در حد سانسورم نیست.🤝

هیهی 

یه سوال کوچیک 

این پیامی که هرگز فرستاده نشده باید از قبل سیو شده باشه یا اینکه مثلا همون حسی که سر نوشتنش داشتیمو باید یه جوری برگردونیم بعد دوباره حرفامونو خالی کنیم؟

گزینه دوم

کمتر کسی میشینه جدنی سیو میکنه یا حتی گاها کسی تایپ میکنه:0

میدونی، همین چند روز پیش تو فکر اینجا بودم. خوشحالم ادامه میدی. اینجا رو دوست دارم=]

خرسند و اکلیلی گشتممم:::)))))

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان