!Missing U (Answer)+ your ideas

لینک پست اصلی


 

جواب های چالش:


برای اون روزایی که تا ساعت ۳ شب با دوستام چت میکردم دلم تنگ شده. برای روزایی که برای آزمون ICDL می‌خوندم. یا وقتایی که خاله و دخترخالم از تهران میومدن و همه نوه ها شب خونه بابابزرگ میخوابیدیم.

***
دلم برای ما تنگ شده. برای تابستون سال قبل. برای تموم چیزی که داشتیم و از دست دادیم و حتی چیزایی که میتونستیم داشته باشیم. همه چیز عوض شده ولی من هنوز دلم برات تنگ میشه ولی منتظرت میمونم. حتی اگه دیگه اون آدم قبل نباشم و حتی اگه هیچوقت اوضاع مثل قبل نشه.

***
این پست وایب آهنگ Lost At Sea (Illa Illa 2) از هانبین رو داره

***
برای حرف زدن باهاش. حس میکنم تمام مدتی که باهام حرف میزد فقط داشت تظاهر میکرد که دوستم داره و من الان حتی دلتنگ همون تظاهرم... .

***
دلم تنگه برای عطر تن تویی که هرگز توی آغوشم نبودی

***
دلتنگیش محدود به دل نیست؛ تموم وجودمو ذره میکنه.

***
تا حالا شده برای چیزی که نداشتین دلتون تنگ شه؟ من برای اونا دلم تنگ میشه

***

دلتنگ روزایی که بهم اهمیت میدادم... از وقتی بهش اعتراف کردم سرد شده=)

***

دلم تنگ روزاییه که نیومدن. خاطراتی که نساختیم. فراری که نکردیم، بوسه هایی که روی لباش نذاشتم، نامه هایی که ننوشتم..


 

Well, well, well 

فعلا به فعالیت های وب ادامه میدیم و با این محاسبات اگر موضوع پیشنهادی ای دارین که علاقه‌مند هستید دربارش پست گذاشته بشه لطفا بهم بگید. میدونید از لینک زیر استفاده کنید یا به طور خصوصی کامنت بزارید. احتمالا مثل سال پیش در نهایت نظرسنجی گذاشته بشه.

!Your ideas

 

۵ موافق ۰ مخالف

سلام عزیزم چطوری؟

های

ممنونم!

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان