Missing U

هر سخنی نهفته است در بی‌سخنی؛ 

توصیفی در وصف دل‌تنگی در دست ندارم اما امروز در زمینه دلتنگی صحبت می‌کنیم.

دلتنگی برای خود، برای خانواده، برای دوستان و برای گذشته و هر آن‌چه که امروز از دست رفته. 

از همراهی و شنیدن صحبت های شما خرسند خواهم شد :>

Missing U

 


به جای نظرسنجی درباره ادامه دادن یا ندادن فعالیت قرار بر این شد که با موضوعی جدید پستی تازه در کنار پست های گذاشته بذارم و بسته به میزان استقبال نتیجه رو تصمیم گیری می‌کنم. 

نکته قابل توجه این هست که محوریت این وبلاگ وابسته به دیگران و در میون گذاشتن تجربیات‌شون هست پس من به تنهایی نمی‌تونم اینجا پست گذاری رو ادامه بدم.

خلاصه که اره ممنونم :>

۹ موافق ۰ مخالف

ولی خود منم اینجا رو دوست دارم

منم دوست دارم. 

=))

ولی من عاشق اینجام :>

=))

دارم به یک سال بعد فکر میکنم که قراره جوابای این پستو بذاری:دی

تا اون موقع کلی بزرگ شدیم نه؟::::::))))))))))

جدی الان خوابم میاد ولی تو برنامه فردام هست یه سر بیام راست و ریست کنم یه چیزایی رو پست هم میگذارم:>

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان