Unsent Massages (Answer)

لینک پست اصلی


جواب های چالش:


تو داری از اون برای خودت یه تصویر ایده ال میسازی تصویرت از پارتنری که میخوای، دوستی که نیاز داری، آدمی که لازم داری توی زندگیت حضور داشته باشه انگار حالا که پیشت نیست فرصت پیدا کردی تا زخمای روحت رو با فکر کردن به اونی که اون نیست و تو میخوای باشه، ترمیم کنی و نکته ترسناکش اینجاست که خودت متوجه نیستی و تا وارد رابطه نشی هم متوجهش نمیشی تنها حرف الان من اینه مراقب افکارت و تصویری که ازش توی ذهنت میسازی، باش

***
با وجود اینکه پرونده این قضیه خیلی وقته که بسته شده ولی هنوز برای من تازه‌ و نسبتا آزار دهنده‌ست، و با وجود اینکه خیلی دوست دارم راجبش حرف بزنم ولی هنوزم برام سخت و دشواره، نمیدونم شاید یک روز اومدم و گفتم، چون مطمئنا این موضوع ناگفته‌ترین حرف من میتونه باشه.

***
از اینکه هرروز توی مدرسه و سرویس مجبورم ببینمت متنفرم. از حسی که بهم میدی متنفرم. از حرفات و کلماتت از سرگرمی هات و حتی افکارت. و از ته دلم امیدوارم هرچه زودتر برای همیشه ازت خداحافظی کنم. من کنار تو خوشحال نیستم.

***
گرایش و روابط در تخت انسان شخصی ترین چیز زندگی اش است؛ سرتان را از ماتحتت مردم برون کشید. باتشکر ستاد پیام رسانی به احمق ها

***
خیلی‌بی‌رحم‌بودی‌که‌احساسات‌منو‌زیر‌پات‌له‌کردی‌همیشه‌

دلم‌میخواد‌توروهم‌زیر‌پام‌له‌کنم‌ولی‌مهربون‌تر‌از‌اونم‌که‌اینکارو‌کنم

***
تو حرص میخوردی از اینکه من نمیفهمیدم که داری باهام لاس میزنی در صورتی که من نمیخواستم تو متوجه بشی که من فهمیدم

***
برای کسی ک داره زندگیم رو زهرمارم میکنه : هیچوقت نمیبخشمت :)

***
شیوه‌ای که برای احمق بودن انتخاب کردی باعث دلسوزیم میشه

***
You're not seriously expecting me to believe that?

***
دلم میخواست بهش میگفتم دوسش دارم.

***
دلم براتون تنگ شده

***
ریحانه

***
.


+ شخصا عاشق مود یه سری از بچه ها شدم XD

۶ موافق ۰ مخالف

وای خطاب به کی نوشتم اونو 😂😭

همونی که فکر میکنم مال توعه؟XD

گزینه زیاد داریم ماشاالله

من یادم نیست نوشتم یا نه و حتی نمیتونم تشخیص بدم کدوم مال منه"-"....

طبیعیه XD

این دفعه یکیه خودمو شناختم. بگم؟xDD یکم بی ادبیه. xDDD

عالیه XD اگه خودت دوست داری بگو"^" نه بابا اوکیهXD

ستاد پیام رسانی به احمق ها...... xDD مودم عالی بوده xDD 

وای عالیه XDDD قشنگ فیشاری گشته بودی

ففففییییععععععشاری xD

XD

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان