The Words I Wish I Said

The Words I Wish I Said، جمله ای که این روز ها یاد آور کتاب نویسنده Caitlin Kelly هست، و البته اسم اولین چالش ما!

سلام به همه، با تشکر از همراهی ای که تا حالا داشتید امروز اولین چالش رو انجام میدیم^^

گاهی برای همه‌ی ما ممکنه پیش اومده باشه که بخوایم چیزی رو به کسی بگیم ولی به هر دلیلی نتونسته باشیم، اما اون حرفی که نزدیم توی دلمون مونده باشه و با خودمون فکر کنیم که ای کاش میتونستیم بگیم. یا درباره چالش پیام هایی که هرگز ارسال نشد شنیدید؟ شامل اونم میشه.

خب حالا وقتش رسیده و شما میتونید چیزی که هرگز نگفتید اما توی دلتون مونده رو اینجا بگید:>

THE WORDS I WISH I SAID 

- روی لینک بالا کلیک کنید*-* -


+

امیدوارم تونسته باشم منظورم رو درست بیان کنمㅠㅠ

طی ۲۴ ساعت آینده پاسخ ها گذاشته میشه D:

بجز لینک بالا میتونید توی کامنت ها به صورت خصوصی و البته ناشناس هم بگید، اما برای نظم بیشتر از گوگل فرم استفاده شده:>

پاسخ های لینک بالا کاملا ناشناس هستن، اما میتونید بگید که کی هستید، و اینکه اگه نمیخواید چیزی که گفتید رو به پست اضافه کنم هم بگید

و البته میتونید بگید که خطاب به چه کسی هست حرفتون، اما اجباری نیست.

ممنونم^^

۷ موافق ۰ مخالف

وای اولیش

فایتینگگگگگ :")

 

+ اینکه به کی میخواستیم بگیم رو هم بگیم؟

استرس دارم نمیدونم چراㅠㅠXD

:>

+ میتونید بگید، محدودیتی نیست، بزا تو پست بگم

شاید چون ایدت زیادی خفنه؟D:

 

+ اوکیه

لبخند ملیح پرومکس*

:>

من انقد حرف دارم که نمیدونم از کجا شروع کنم-

اما من اینجام که همش رو بشنوم:>

منی که این کتاب رو دارم و اصن درکش نمی کنم:

ولی خب.. گایز لتس گووو

من همت نکردم بخونم فقط جلدشو نگاه کردم- سعی در جر نخوردن*

لتس گو لتس گو ( با لحن هانبین)~

*خاک بر سر جفتمون xD

ولی خب من از عنوان کتابش خیلی خوشم اومد،برا همون خریدمش،ولی نویسنده ش انگار یه بچه دو ساله بود که از شکست عشقی نوشته:"

البته خب شاید اگه ترجمه سوزناک فارسی ش کنیم یه چنتا اشک و آه از توش بشه در آورد*-*xD

XDDDD

یونو اگه اشتباه متوجه نشده بوده باشم - اگه اشتباه میکنم به بزرگی خودتون ببخشید ملت- نویسندش ۱۸ ساله بوده~
بعد از شکست عشقی باید رفت خوندش تا درک کرد شاید🤝XD

بههه اولین پستتت D:

:>>>>>

لتس گووو

اولین پست امیدوارم نتایجی که امیدوار بودی رو بگیرییی

D:

مرسی:>

یه چیزی... آیا اون worlds نباید words باشه @-@؟

وای شت وای شت همش استرس این رو داشتم کیبوردم عوضش کنه:""""

مرسی:")

ایتس فای~ـن 

این اتفاقا زیاد میوفته:>

D;

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان